Vad svarar man på detta?

" Du anar inte hur jävla mycket du betyder för mig. Finns inga ord. Jag vet att jag har varit konstig, men det har hänt en massa konstiga saker. Det är därför jag har varit annorlunda mot dig. Jag vill så gärna vara med dig, krama dig, älska dig, vara nära. Vill att vi ska kunna lita och tro på varann.

Du får hata mig, spotta på mig. Det enda jag har i mitt huvud är ditt vackra ansikte och fina röst som får mitt hjärta att smälta och andas. Jenny Lindblad, jag kommer alltid att älska dig, för evigt.
"

Kommentarer
Postat av: tove

HALLÅ KAN DU sÄGA VEM DE EEEE?!?! SKA VI SLÅSS OM SAKEN?? ...okejdå. det var jag som skrev det (a)

2010-03-17 @ 09:32:44
URL: http://soderbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0