På bättringsvägen

Minns ni att jag skulle ta tag i mitt liv? Jag varken åt ordentligt, sov, pluggade, tränade, eller red. Well, jag börjar lära mig att kunna somna om nätterna nu i alla fall. Sover kanske fem sex timmar minst varje natt. Framsteg! Förut var det två timmar varje natt, vissa nätter inte alls. Jag låg och vred mig timme ut och timme in. Nu KAN jag gå och lägga mig i hyffsad tid. (tänkte till exempel gå och lägga mig nu, vid ett, när jag ska upp åtta! Skitbra för att vara mig!)

Mina matvanor börjar också så småningom komma tillbaka. Nu är det ju "bara" plugg, ridning och träning kvar att ta tag i!

En sak i taget.


Superwoman.

Kommentarer
Postat av: kristin

hur ofta rider du? typ per dag ^^

2010-03-25 @ 16:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0