Det var ett tag sen sist.

Tom på ord. Men jag fortsätter skriva så kanske de kommer ändå.

Varför kan jag inte, för en gångs skull, bara se det positiva i livet? Jag kan ha hur mycket bra saker på gång som helst, men jag stirrar mig ändå blind på de små, dåliga sakerna. Men så gör väl alla egentligen, jag är inte unik med det tankesättet. Men nu börjar det gå i överstyr, det börjar bli löjligt. Jag vill känna 100 % lycka.
That would be awesome.

Älskling, jag önskar jag vågade prata om sånt här med dig. Men det kommer, var så säker. Ge mig tid så ska jag samla mod till att dela precis allt jag känner med dig. Älskar att du finns vid min sida, oavsett vad det gäller i livet.


Titta, jag lyckades samla ihop ett par ordsmulor till ett inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0