A never ending story

God kväll på er, kära läsare. Kände att det var dags för en uppdatering här i bloggen.

Sen sist har det inte hänt mycket. Valpen och jag ligger och sover tills vi blir tvingade till annat och livet leker. Duger.

Sömnproblemen är tillbaka. Eller var de ens borta någon gång? Trodde att ovanstående skulle hjälpa mig med att kunna somna men, nej, så var emellertid icke fallet. Men när jag väl sover så vill jag aldrig sluta. Tummen upp för att sova bort en hel dag utan att behöva det!

Ja, vad ska jag skriva mer om? Klaga är ju alltid kul. Det är för helvetes jävla kallt ute! Kollade på termometern i morse (runt sextiden) innan jag somnade, och då var det minus trettiotvå fucking grader. Det är som om allt som finns utanför mitt hus, har stannat. Ingenting existerar i den kylan. Obehagskänslor, javisst.

Önskar er en fortsatt trevlig natt, så hörs vi en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Madde

ojävlar =O inte okej asså =O



Fy fan, plötsligt är jag glad över att jag inte är hos dig just nu =O



Puss <3

2010-01-07 @ 14:39:02
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0