Varning för flummigt inlägg

FUCK.

Skrev bara vad sångaren sa i låten jag lyssnar på. Sen stämmer det in ganska bra i min sinnesstämning också. Jag vet inte varför! Är trött på att sitta inne, vill ut och göra något! Annars blir jag depp.

Nej, det är inte därför. Det är knappt i mina tankar faktiskt.

Jag behöver bara konstant saker att göra. Sån har jag alltid varit, och kommer alltid att vara.

Julafton i dag då. Kul. Jag har som sagt ingen julkänsla. Det roliga med julen försvinner mer och mer för varje år. Idag var det roliga att jag fick pengar. Som min vän sa idag halvt på skämt; jag är materiell. Kanske är så? Fast det tror jag inte. Jaja.

Imorgon ska jag för fan göra något! Jaa. Det ska jag. Är trött på mitt rum.

Leka med mig, någon? Ställ dig i kö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0