Rastlös

Jag är så sjukt rastlös! Jag har en klump i magen som om jag har något jätteviktigt jag måste göra, som jag har glömt/är sen med. Jag känner att kroppen vill springa iväg någonstans och uträtta det där som är så viktigt. Det är bara det att, det finns inget viktigt jag måste göra just nu! Jag har absolut ingenting, nada, som måste göras. Det har inte inträffat på många, långa månader. Egentligen borde jag njuta, men det är svårt. När man lever ett otroligt stressigt liv är det svårt att varva ner och ställa om sig på att man verkligen inte behöver göra någonting alls.

Har vi det så jävla stressigt nowadays att vi har glömt bort hur man man varvar ner?

I know I have.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0