Olika uppfattningar

Idag när jag åt lunch med mitt 'gang' så hade vi en rolig pratstund. Alla skulle säga vad de tyckte om varandra och varför, och till sist även säga vad man tycker om sig själv, samt vad man tror att andra tycker om en.

Jag blev otroligt rörd och glad när jag fick höra i princip bara positiva saker om mig själv från mina vänner. Det var så gulligt av dem! Mina vänners bild av mig och min egen uppfattning är tydligen väldigt olika. Kanske var det bra att få veta att man inte alls är så konstig, skum och udda som man känner sig, och att man tydligen är genomsnäll om omtänksam. Åh, ni är så fina ni! Det här är något att minnas och plocka fram då man har sina sämre dagar!

Det här gjorde faktiskt min dag idag.

:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är roligt att höra sånt du :)

2009-12-17 @ 21:41:09
URL: http://Jjenniferks.blogg.se.se
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Oj, fan vad roligt att det betydde, hela poängen!;) Menade varenda ord:)Tack själv för alla fina ord, vart chockad själv! <3

2009-12-26 @ 22:25:38
URL: http://hotvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0