Ledig tills 11 januari

Det gick sådär att somna igår , började väl snarka runt halv fyra tror jag. Men nog om det!

Idag fick jag äntligen jullov! Det var jätteskönt. När vi slutade runt 11 så lunchade jag och tjejerna och sen gick vi runt på stan - mys! Om det inte hade varit så jävla kallt! Hemma hos mig är det just nu -20 grader... Det hela slutade med att vi åkte hem till Nora och mös med te och bullar innan vi drog hem till var och en.

Ikväll ska jag på fest i Rimbo! Det är lite blandade känslor men mest är jag glad, börjar tagga till mer och mer ju mer tiden går. Jag ska möta upp Tove vid station snart och sen träffar jag lite annat folk som jag känner litelitegrann, men mest är det folk jag inte känner. Men det är väl bara att se det som ett tillfälle att öva på sin sociala förmåga?


Kommentarer
Postat av: HotVogue - Tove

Jag har fått höra så söta saker om dig så det är inte sant! Var med Jossan igår och hon tyckte att du var huur social som hellst å grejer - ville bara säga det så du vet.:) hihi. Du kändes mycket mer avslappnad än i vanliga fall, kan ju bero på alkoholen men oxå på folket tror jag. Det var iallafall kul att du hade kul för det var roligt att vara med dig :-*

2009-12-21 @ 09:21:09
URL: http://hotvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0